g+ f
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

האם להזמין מגנטים פולארויד לחתונה?

כך תבחרו מגנטים בין מגנטים פולארויד לחתונה לבין מגנטים רגילים!

חוגגים חתונה? חושבים להזמין מגנטים לאירוע המיוחד? מתלבטים אילו מגנטים להזמין לחתונה? פולארויד או רגילים.

 

קצת על מגנטים הפולארויד לחתונה

לאחרונה נכנסו לשוק מגנטים חדשים וקת שונים מהתמונות הרגילות שאנו מכירים מהאירועים שבהם אנו נוכחים ומצטלמים לתמונות המגנטים. לחתונה אנשים נוהגים יותר להשקיע ולכן ניתן לראות הזמנה של מגנטים פולארויד בחתונות, אלו הם מגנטים יוקרתיים יותר, עלות הכנתם עולה פי שתיים מעלות המגנט הרגיל המוכר. פיתוח תמונות מגנטים בסגנון פולארויד הוא אותו פיתוח בצורתו אבל השינוי הוא במוצר המוגמר, במגנטים מסוג פולארויד ניתן לראות שהם גדולים יותר וצורתם מרובעת ולא מלבנית כמו המגנטים המוכרים לנו מהאירועים השונות שהתקיימו בעבר. ברגע שאנשים רואים שיש מגנט שונה הם נהנים ממנו יותר, הרי אנשים אוהבים לראות דברים חדשים, הם מרגישים שהרגע הוא מיוחד ולכן כך משתדרג לכם האירוע. מגנטים פולארויד יכולים להיות תלויים על לוח מגנטי רגיל ויכולים להיות תלויים על לוח עץ עם חבלים קלאסי ומרשים יותר מהלוח הרגיל, מגנטים אלו שונים בצורתם ובצורת התלייה שלהם. תמונת מגנטים פולארויד בחתונה

קצת על המגנטים הרגילים המוכרים

המגנטים הרגילים המוכרים הם המגנטים לחתונה שקיימים למעלה מ- 7 שנים באירועים השונים ברחבי הארץ, צורת שונה והם מלבנים ולא מרובעים כמו המגנטים הפולארויד. לרוב הם עולים יותר זול מאחר ופיתוחם לא עולה יותר ממגנטים הפולארויד המיוחדים, מגנטים אלו מודבקים על לוח מגנטי רגיל ולא מו מגנטים פולארויד בחתונות שמופיע על לוח יותר בסגנון שונה ומיוחד. גם המגנטים פולארויד וגם המגנטים הרגילים לא ידהו מהר, איכותם דומה מאוד ואין הבדל בכך, ההבדל היחיד הוא בצורת המגנטים ובגודלו כמובן. שירות המגנטים פולארויד מיוחד ועלותו גבוה לא בהרבה בדרך כלל בין 300-500 ₪ לאירוע.  

מה עדיף זה או זה ?

זו שאלה מליון הדולר, כל אחד ומה שהוא בוחר, ישנם כאלו שיאהבו את הפולארויד כי הם מיוחדים יותר והרי זה מה שבעלי השמחות חיפשו משהו מיוחד יותר ופחות סטנדרטי כמו באירועים באחרים ומנגד ישנם כאלו שלא ירצו להוסיף על העלויות הנוספות הכרוכות של צילום המגנטים הנכפה עליהם, הרי בכל אירוע יש מגנטים וישנם הרבה אנשים שרואים בזה הוצאה קצת מיותרת אבל רצויה באירוע. אם אתם שואלים אותי הייתי ממלית לכם ללכת על מגנטים פולארויד לחתונה שלכם, מאחר וזאת תמונת מגנטי בסגנון שונה וגדולה יותר, הרבה יותר מרשימה, אבל נכון מאוד לומר שגם המגנטים הרגילים אהובים מאוד על הרבה בעלי שמחות ואירועים רבים לפיכך ובהתאם לזאת ניתן לראות כאלו שמזמינים את הפולארויד וכאלו שמזמינים את המגנטים הרגילים לאירוע שלהם, את זה ניתן לראות בעיקר באירועים קטנים יותר שהתקציב שם הוא קטן יותר ולא מאפשר להם להתפזר עם הוצאות נוספות מעבר לסטנדרט, ישנו חיסרון נוסף בפיתוח מגנטים פולארויד באירועים שהם שכמות המקום המוגבלת שיש לאנשים במקרר גורמת לבעלי שמחות לחפש תמונות מגנטים קטנות כאלו שלא יתפסו עוד מקום נוסף שגם ככה חסר שם.
Call Now Button
WhatsApp chat