g+ f
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

מגנטים לאירועים – מה חשוב לדעת?

מגנטים לאירועים מהווה שירות בעיקר לאורחים המוזמנים לאירוע, אפשר לומר שהוא אטרקציה כלשהי שמגבירה את העניין של האורחים בשמחה, המשמשת גם כמזכרת נפלאה ומהווה סוג של מתנה כזאת או אחרת מבעלי השמחה לאורחים שלהם, וגאס מגנט הינה אחת החברות הותיקות בתחום.  

לפני הכל חשוב להבין, מהי המטרה של מגנטים לאירועים?

יצירת עניין נוסף באירוע, להגביר את ההנאה של המוזמנים, לחלק מזכרות מתנה ועוד... המטרה החשובה היא לשדרג את האירוע ולשמח את האורחים וזה אכן קורה, בעבר היה אלמנט נוסף שהוא להפתיע את האורחים, היום פחות ניתן לומר שהאורחים יופתעו אם יראו צלם מגנטים באירוע מכוון שזהו שירות נפוץ מאוד באירועים וניתן לראות הרבה את נכוחותו של צלם המגנטים שם.  

דבר נוסף מבית וגאס מגנט

בימינו זה לא חדש שצלם מגנטים לאירועים הוא כמעט חלק מכל אירוע בישראל, השירות הזה קיים כבר כ- 10 שנים פחות או יותר, ותפס תאוצה בשנים האחרונות ומאז אין לו תחליף, 2 אפשרויות עומדות לרשות בעלי האירוע, או שהם מוותר על שירות המגנטים ואין מזכרות באירוע או שהם מזמינים את שירות המגנטים לאירועים ויש להם מזכרות, כמובן שהשיקול הזה מתגמד כאשר מדובר על סכום השקעה לא גדול במיוחד כמו למשל מגנטים לחתונה במחיר שך כ- 1000 שקלים פלוס לשירות המגנטים בלבד, לאירועים פחות גדולים העלות נמוכה במעט.  

מגנטים לאירועים - נקודות חשובות 

קודם כל חשוב לבחור בחברת מגנטים מקצועית, וותיקה ובעל ניסיון מספיק בתחום, מאחר ולא קל לתת שירות למאות אנשים באירוע אחד, הכללים לבחירת צלם מגנטים לאירועים נכונה היא:
  • פחות אנשים נהנים בחברת צלם חסר סבלנות או לא נעים לבריות, לכן יש לשים לב לאיכות התקשורת הבין אישית של צלם המגנטים באירוע
  • כדאי להבין מהו הניסיון שיש לצלם המגנטים לאירועים, יש לזה השפעה גדולה על יכולותיו, ישנם הרבה חדשים בתחום המגנטים מאחר וחסם הכניסה לענף לא רציני, לכן ישנם הרבה צעירים חסרי ניסיון שלוקחים על עצמם אחריות גדולה ומנסים להתמודד עם אירועים גדולים.
 

וגאס מגנט ממליצים לבחור חברת מגנטים לאירועים שעובדת עם למינציה

לאחרונה רואים הרבה צלמי מגנטים לאירועים שבוחרים במדפסות שבהם לא משתמשים בדפי למינציה (שכבת מגן), על ידי כך ניתן לראות הרבה תמונות מגנטים שדוהים מהר מאוד וחבל שכך לכן יש לשים לב ולבחור בחברה שכן עובדת עם שכבת המגן הזו ועל ידי כך יובטח שהמגנט נשמר לשנים ארוכות, וגאס מגנט לאורך השנים הקפידה לעבוד עם שכבת המגן לכל מגנט.  

מאיזה חברת מגנטים לאירועים יש להיזהר?

יש להיזהר מצלמי מגנטים לאירועים לא מקצועיים, מאלו שחסרי סבלנו לאורחים, כדאי להיזהר מאלו שחדשים בתחום המגנטים. חשוב לדבר עם נותני שירות המגנטים לפני האירוע, להבין האם מדובר על צלם מגנטים סבלני בעל יחסי אנוש טובים, מאחר והוא הולך להסתובב הרבה באירוע וחשוב להבין במי מדובר. ישנם חברות מגנטים לאירועים שמכינות שנים רבות מגנטים אבל איכות התמונה לא טובה וחומרי הגלם שהם עובדים איתם לא מספיק טובים לתחום, את זה ניתן לדעת אם וכאשר מבקשים לראות מגנט לפני האירוע.  

מגנטים לאירועים - הכללים למגנטים איכותיים לפי וגאס מגנט

מגנטים איכותיים עושים לפי מספר כללים, ואלו הם:

  • שימוש בחומרי גלם איכותיים (דיו,דפי פוטו, דפי למינציה, דפי מגנט)
  • שימוש בציוד הדפסה מקצועי
  • ציוד צילום מקצועי הכולל פלש חיצוני
  • שימוש בדיו איכותי
  • צלם מקצועי
על מנת לייצר מגנטים איכותיים ברמה גבוה יש להיצמד לכללים אלו, מגנטים איכותיים בדרך כלל נעשים על ידי חברות ותיקות בתחום, כאלו שפועלות שנים ועשו מאות אירועים. כאשר אתם מזמינים מגנטים לאירועים חשוב שתדעו כיצד "נוצרים" מגנטים איכותיים באמת ועל ידי כך תוכלו לבחור טוב יותר. המאמר נכתב על ידי חברת וגאס מגנט - מגנטים מבית טוב.
Call Now Button
WhatsApp chat