g+ f
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

מגנטים לאירוע ועוד

תמנות המגנטים באירועים

מגנטים הפכו במהלך השנים להיות חלק מרכזי מאד בעולם האירועים: סביר להניח שעל כל מקרר ישראלי ממוצע תלויים מספר מגנטים, שמהווים עבור בני הבית מזכרת מאירועים בהם הם נכחו. מנקודת המבט של מארגני האירוע, בחירה בצילום מגנטים היא החלטה נכונה המגלמת מספר יתרונות חשובים. על כל הסיבות לשקול בחיוב הוספה של מגנטים לאירועים, במאמר הבא.  

מזכרת לאורחים (ולבעלי השמחה)

האורח הממוצע המגיע לאולם אירועים בישראל ישמח בוודאי להצטלם יותר מפעם אחת, תוך שהוא מעדיף את צלמי המגנטים. הסיבה לכך היא שהצילום מאפשר להם לצאת עם מזכרת מהאירוע, אותה יתלו במקומות ייעודיים בבית. האורחים שמחים להצטלם ולגשת לקחת את המגנטים, כשהעובדה שהם אינם צריכים לצאת מהרחבה או להשקיע יותר מדי מאמצים לצורך זה תורמת בוודאי. גם האנשים שמארגנים את האירוע מקבלים יופי של מזכרת ממנו באמצעות צלם המגנטים. הוא מצלם מאות תמונות איכותיות שמסופקות לא רק לאורחים, אלא גם למארגני האירוע: בין אם מגנטים שהודפסו ושלא נאספו ובין אם דיסק עם כל התמונות שצולמו בערב. צלם מגנטים הוא צלם מקצועי, לכן הוא בבחינת הוספת צלם נוסף למערך הצילום של האירוע, עם עוד תמונות שאפשר לראות, להדפיס, להכניס לאלבום או להגדיל (מה גם שצלמים עשויים לספק מספר מגנטים מוגדלים למזמינים, על פי הסכם השירות ובהתאם להצעת המחיר שלהם).   המגנטים לאירועים  

איך בוחרים צלם מגנטים?

כל היתרונות של צילום מגנטים לאירועים שתוארו מעלה יכולים להיות מוחשיים יותר כאשר בוחרים איש מקצוע מהשורה הראשונה. חשוב לראות את הזמינות של צלמי המגנטים לאירוע – פונקציה של לוח הזמנים אך גם של אזורי הפעילות שלהם. אם מתכננים אירוע בגן או באולם אירועים בתל אביב, צריך לוודא שהצלם מגיע לאזור גוש דן והמרכז, וכן לתאם איתו בדיוק את מועדי ההגעה. מכיוון שלוח הזמנים של צלמי מגנטים עשוי להיות עמוס, בייחוד בשיא עונת האירועים בישראל (חודשי הקיץ), מומלץ לתאם איתם מראש, אפילו מספר חודשים לפני האירוע. חשוב להתרשם מהעבודות הקודמות של הצלם, לא רק מבחינת איכות הצילום אלא גם בכל הנוגע לעמידות המגנטים לאורך זמן: אם יש לכם או למכרים שלכם מגנטים שנשמרו היטב מאירוע שנערך לפני מספר שנים, יכול להיות שמפיק המגנטים הוא מי שאתם צריכים לפנות אליו. יש לראות בדיוק מתי הצלם מגיע לאירוע ומהי ההתחייבות שלו למספר התמונות שהוא מפיק ולתוצרים הסופיים. רצוי להעדיף צלמים שמגיעים עם צוות מסודר הלבוש בחולצות החברה, מה שיקל על האורחים לזהות אותם.
Call Now Button
WhatsApp chat